10/05/2008

new candy 4 ya ears.

När jag vakna imorse å regnet öste ner kände jag att mitt föregående löfte jag skrev igår, om att inte byta om idag utan att bara sitta med min mjuksbyxor hela dagen. Skulle bli lätt att hålla :P

Har hittat lite ny musik inför denna månaden, mycket bra material må jag säga! ska skriva upp lite låtar här senare men först tänkte jag uppdatera om annat. Solen har kommit fram nu på senare timmar, när den börjar gå ner igen visar den sig, passande :P Taskig jävel är den... ;) Har funderat på lite olika händelser på senare tid, men blir inget skrivande om det idag som ananrs utan jag ska lämna det tomt. Dessa tankar stannar i mitt huvud pga. dess ofattbara närhet. 

Vad jag däremot ska skriva här idag är att helgen vatt oerhört skön å lugn, precis som en helg ska vara för att man ska få vila ut och känna att man vill komma till jobbet imorgon och kunna göra sitt bästa =) Inte för att jag inte alltid gör det visserligen, men när man vilat hela helgen känns det annorlunda helt klart :P

men iaf, då komemr vi nudå till dagens ämne, lite nytt från idag å senaste månaden =)

#01 - Anthony Hamilton - Cool (feat David Banner)
#02 - Brandy - Right Here (Departed)
#03 - Ciara - Go Girl (feat T-Pain)
#04 - Dear Jayne - Fall Back (feat The-Dream)
#05 - E-40 - Wake It Up (feat Akon)
#06 - I-20 - Really Like Her (feat Ludacris & Rocko)
#07 - Jane 3 - Screensaver
#08 - Jay-Z & T.I. - Swagga Like Us (feat Kanyew West & Lil Wayne)
#09 - John Legend - Green Light (feat André 3000)
#10 - Kanye West - Love Lockdown
#11 - Kevin Rudolf - Let It Rock (feat Lil Wayne)
#12 - Lil Wayne - Mrs Officer (feat Bobby Valentino)
#13 - Ludacris - What Them Girls Like (feat Chris Brown & Sean Garrett)
#14 - Ne-Yo - She Got Her Own (feat Jamie Foxx & Fabolous)
#15 - New Kids On The Block - Single (feat Ne-Yo)
#16 - Pitbull - Krazy (feat Lil Jon)
#17 - The Pussycat Dolls - Halo
#18 - Ryan Leslie - Addiction (feat Cassie & Fabolous)
#19 - T.I. - Collect Call
#20 - The-Dream - Luv Your Girl [Remix](feat Young Jeezy)
#21 - Young Jeezy - Vacation


Thats that sh*t y'all!
Holla!

PEACE

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se