10/25/2008

the high school musical phenomena



...why cant life be more like a high school musical?

well, amen....


Efter att nyss sett den sista HSM filmen så kan jag nu så exakt som möjligt påstå att det var den bästa av dom alla. Skulle måhända Kenny Ortega få för sig att göra en fortsättning så kommer den långt ifrån bli så grym som 3'an! Inget ont mot honom men när man är på topp kan det inte bli bättre, bara sämre :P Filmen i sig är helt klart den mest utvecklade och invecklade av dom alla och mer än så! Den har byggt upp sig själv och det märks! Alla skådisarna har fått mer energi, mer krav och därför blivit bättre på det hela - sångerna, uttrycken och utstrålningen. =)

Jag är faktiskt tagen av det hela, det har verkligen blivit ett high school musical fenomen... ;)

När jag först fick hem soundtracket i förra veckan tyckte jag redan då låtarna hade klivit upp ett steg i både kvalité sångmässigt och lyriskt. Men jag kan tillägga att när jag nu sett filmen med musiken tillhörande i akt är jag sjukt nöjd. Den ger allt med näsan i vädret sammtidigt som ödmjukheten och värmen i närheten är på topp....

Great words - Great musical... ;)


Blir en kopp te nu och lite tillbaka blickar på de äldre filmerna tror jag haha :P
Kan ju lova att trean kommer beblanda sig i min dvd-kollektion när den kommer ut, believe it!



PEACE OUT!
We're all in this together...

;)

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se