5/15/2010

saturday in may.

Äntligen börjar molnen lätta, kanske solen kommer titta fram idag ändå? Nä tror inte det. Men man kan alltid hoppas...

Ösregna innan när jag var nere på stan en runda i detta gråa borås-vädret. Fast det gör mig samtidigt inte mycket. Ska inte göra ngt idag. Ska inte ut i regnet å va överdrivet över ambitiöst idag. Nä - ska något göras så passar d bäst precis här. Sittandes vid min dator innomhus :P

Imorgon blir d att vara lite mer social eftersom Halmstad-folk kommer på besök. Käka lite ute för att i efterhand fira min 25års dag... Men det kan ju inte va helt fel så får väl gå - så länge vi sitter inne så... ;)

Ska sätta mig i Photoshop nu å leka lite... Dags för ngt nytt som bakgrund på datorn =)

Ooh btw. Glöm inte lyssna på "Lloyd Banks - Beemer, Benz Or Bentley (Remix)[feat. Ludacris, Yo Gotti & The-Dream]" ...ganska soft remix på en redan tung låt ;)

BLESS!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se