5/23/2010

hemmaplan/jidder/sunday.



Har vatt en feet helg helt klart! Hänt så mycket att tiden runnit förbi, å detta är utan att känna att tiden inte räckt till... är redan så full av upplevelser så det känns perfekt just nu ;)

Svett.
Klubb Soft i fredags var helt klart värt det, fullsatt en fredag innan löning! Galet ;) Och så klart - alltid grym musik med Bobby & Confuze! Big ups! Det gick ju så pass vilt till på dansgolvet att om dom inte stängt 2 tror jag rutorna immat igen... ;)

Beats.
Borås Jidder igår var också en grym upplevelse jag aldrig förr skådat! Visste att d skulle bli fett - men SÅ fett hade jag inte kunnat ana! ;) Sjuka dansare! Sjuka improvs och sjuka beats! Den kvällen blir sen att glömma! Vem vet, nästa gång kanske man själv ställer upp i Poppin' tävlingarna ;)

Sun(ny)day.
Idag har dagen bestått av att kl 9 vakna å känna mig allmänt överpigg. Inte för att jag då gjorde något vettig ändå - eftersom det är söndag, men känslan var iaf där :D Lagom varmt ute idag å solen som så annars vill gömma sig bakom molnen i denna staden tittade fram med jämna mellanrum å lös upp min lägenhet med sommar känslor... Dock är det inte så utan snarare en vacker vår-dag som jag ist ska njuta av till fullo =)

Playlist.
Satt hela natten å hitta massa fresh-music! Ny sida jag inte vatt på innan som hade lagt ut lite mer än vad jag var van vid så satt uppe till 4 å tanka Promo stuff ;) Helt klart värt det!

Kolla själva i dagens weekend-lista som följer nedan!
Until then, Bless & Respect!


#01 - Bruno Mars - Dance In The Mirror
#02 - Cece Segarra - Go Your Own Way (feat. Gucci Mane)
#03 - Chingy - Down Thru Durr
#04 - Christian Rich - Lady Of The Night (feat. U-N-I)
#05 - Donnis - Yup
#06 - Flo Rida - Fresh I Stay (Pt.2)(feat. Lil Wayne)
#07 - J-Hype - New York City Gurls (feat. AC)
#08 - John Gillette - All Bad
#09 - Julien - Believe
#10 - Justin Beiber - Somebody To Love [Remix](feat. Usher)
#11 - Marques Houston - Pulling On Her Hair (feat. Rick Ross)
#12 - N-Dubz - Na Na [Remix](feat. Wiley & Skepta)
#13 - Nas & Damian Marley - Tribes At War (feat. K'Naan)
#14 - Pleasure P - Change Positions
#15 - Plies - Kitty Kitty (feat. Trey Songz)
#16 - Raheem DeVaughn - Customer (feat. Trey Songz)
#17 - Sammie - Pretty Girl Anthem
#18 - Shawn Chrystopher - I'm G.O.O.D (feat. GLC)
#19 - Soulja Boy Tell 'Em - Rich Girl (feat. Justin Beiber)
#20 - St. Lunatics - Money Talks (feat. Birdman)
#21 - Tony Yayo - Pass The Patron (feat. 50 Cent)

BONUS:
#22 - Travie McCoy - We'll Be Allright
#23 - Travis Garland - Believe
#24 - Tyga & Chris Brown - Number One
#25 - Vado - Large On The Streets

Thats the list yo!

Hope u like 'em people!

Holla at yo boi!
PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se