11/10/2011

oh well


Efter att förgäves ha letat efter en leak på skivan fick jag nöja mig med en 11 låtars sampler istället... hmm.. bättre än inget antar jag =) Dock borde den ju redan finnas ute eftersom den är släppt som "pre-order" på iTunes. Brukar vara någon "on the inside" som leakar den då men men not yet I suppose... Anyway.

Skivan i sig verkar vara en bra blandning av standard Rihanna material, med allt från RNB/Pop till Club/Pop i stil med den redan släppta Calvin Harris låten "We Found Love". Förutom Huvudtitlen "Talk Talk Talk" med Jay-Z vet jag inte om det är någon annan som gästar. Verkar vara väldigt mycket personliga låtar - so to speak ;)

Återkommer med mer info när jag fått hem hela... ;)


BTW.

Torsdag kväll, ska jobba imorgon bestämde jag innan idag, även om jag fortf är seg så blir d säkert bra - en fredag kan jag klara av ju ;) Sen kanske det blir lite AW på Viskan, får se vad som händer där - och om ignet annat krockar så blir d ny DBM photosession i helgen - kommer bli grrrymt snyggt! :D

- Nähä, en film till för att avsluta dagen med kanske. En kort en. Orkar inget mer :P

Take Care (Drake's senaste btw, fet skiva!)
Peace Out!
//R.

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se