10/23/2011

Röda Studio Beats


Har suttit, nä - gått runt å letat efter dessa ett tag nu...!
Utan vidare resultat. Först fanns det inget hopp om att ens kunna få hem dom - utan att betala en förmögenhet för frakten till Sverige.

Sen kom det upp en liten pippi-fågel som berätta att det fanns andra butiker förutom Apple som har denna möjlighet. Så jag började strosa runt å klicka in mig på ja, typ sådär 50 hemsidor som säljer Beats.

Hitta vita, svarta... Svarta och Vita... Och ja - bara dom färgerna vääldigt länge.
Nog för att det ska tilläggas att alla sidor jag hitta dom på var drygt 1000kr billigare än Apple så det ska jag lägga i minnet.

Dock fanns det inga röda Studio Beats så långt ögat nådde (dvs. drygt 40 cm mellan mig å skärmen just nu).

Och jag trodde allt var förlorat - tills jag hitta EN sida som hade dom röda. 
Och då ska jag tillägga med mer precission och exakthet hur pris-skillnaden på dessa lurar är.

Dom svarta eller vita kan man få för runt 2400 på NetOnNet, dessa kostar 3500 på Apple (MacForum & MacHuset här i Sverige). Vilket i sin storhet och kvalité är ett grymt pris! 
(Fotnot: i USA kostar dom nämligen 2100kr (299 dollar) i butik)
Så vad kan ni då tro dessa röda gick på...?

#WaitForIt...

Dom röda Studio Beatsen kostade inte mindre än hela 3700 kr PLUS frakt på denna sidan (mstore.se)

WTF.

WTF2.

Så frågan lyder för mig nu.

Är dom värda det?
Ljudet är exeptionellt - det vet jag redan.
Röda = Exklusivt , helt klart!
Men 3800 för dom...?

Sheiiit.

Får fundera vidare på detta.

Peace!







Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se