9/04/2011

REWIND - FF & PLAY AGAIN!

Dang, har inte skrivit här på ett tag nu igen, sommaren är slut, tiden går och allting bara blir historia. Förlåt - börjar skriva nu igen ;)


Söndag, Känns bara som man jobbar nuförtiden och all fritid försvinner. Måste byta jobb, måste sluta skjuta upp mitt eget liv. Vad jag vill göra, vad jag ska göra....


Ni som känner mig vet ju att det bara finns en sak här i livet som betyder något för mig - allt annat skulle jag klara mig utan (nä, menar inte redbull, inte heller coke, så tysta å fortsätt läsa!) - Kan inte komma ihåg en dag då jag inte lyssnade på musik. Kan inte komma ihåg en tid då jag ville ha det tyst i mitt liv. 


Jag lever för musiken, och vill verkligen kunna leva för musiken - det är det enda i mitt liv som får mig känna mig vid liv... Om det är alla känslor man får, eller bara takten och beaten som reflekterar ens heartbeat. Det vet jag inte - Men samtidigt är d av mindre betydelse... 


För vad orsaken än må vara så är det säkert så - så länge jag får fortsätta med det ;)


För er som redan sett det, eller hört det så finns det lite nytt material på SoundCloud och för er andra, gå in där nu direkt och lyssna på mitt material ;)


Det kommer komma upp nya låtar och beats med ojämna mellanrum ;)


Anyway. För att göra denna bloggen fulländad kommer det så klart en Wknd Playlist här nedan, självklart går den även att lyssna på under heeela kommande veckan ;) haha




#01 - J.Cole - Canät Get Enough (feat. Trey Songz)
#02 - Dappy - No Regrets
#03 - David Banner - Swag
#04 - Karl Wolf - Peace Out (feat. P.Reign)
#05 - JoJo - Disaster
#06 - Leona Lewis & Avicii - Collide
#07 - Lil Wayne - MegaMan
#08 - Razah - My Girl (feat. Ne-Yo)
#09 - Red Cafe - Fly Together (feat. Ryan Leslie & Rick Ross)
#10 - The-Dream (Terius Nash) - 1977 (Miss You Still)
#11 - Simon Emanuel - För Tidigt (feat. Jeppe Körsbär)
#12 - Newkid - Baby?
#13 - Sabi - Wild Hearts
#14 - Riz - Soundproof (feat. Fabolous)
#15 - Ray J - Bananaz (feat. Rick Ross)
#16 - Lil Twist - New Money (feat. Mishon)
#17 - Joe - Losing
#18 - Jay-Z & Kanye West - Made In America (feat. Frank Ocean)
#19 - Game - Hello (feat. Lloyd)
#20 - Flo Rida - Good Feeling
#21 - DJ Drama - Oh My (feat. Fabolous, Roscoe Dash & Wiz Khalifa)
#22 - DJ Khaled - I'm On One (feat. Drake, Rick Ross & Lil Wayne)
#23 - Drake - Headlines


BONUSES:
#24 - Conté - Yousa Lame (feat. City Spud)
#25 - Lil Wayne - Mirrors (feat. Bruno Mars)
#26 - David Guetta - Without You (feat. Usher)
#27 - Jessie J - Domino
#28 - Lil Star - #10 (feat. Da Griot)
#29 - Wale - That Way (feat. Jeremih & Rick Ross)
#30 - Young Jeezy - Shake Life
#31 - Wiz Khalifa - No Sleep
#32 - Travis Garland & JoJo - Paint
#33 - Tinie Tempah - Til I'm Gone (feat. Wiz Khalifa)
#34 - Jason Derulo - Make It Up As We Go
#35 - Chris Brown - Sweetheart


Tror det får räcka för idag... Får ju spara några till Nästa vecka ;)


Well, thats it! Nu ska jag göra något vettigare så dagen inte bara försvinner!




Som Karl Wolf säger...
- PEACE OUT!
;)






Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se