9/10/2011

deuces

Äntligen har megamixen laddats upp till er!! Lyssna här till vänster å ladda ner om ni gillar den ;)


Hope So! Let me know! =)




...In other news. Fick ett segt brev från "Posten" idag. 
- Det Positiva: Mina kläder från usa har kommit!
- Det Negativa: Jag får dom inte än... Typ.


Fucking idioter var här å plinga på mitt på dagen - och eftersom ingen svara tar dom betalt för en "bom-körning" och vill istället att jag ska hämta ut paketet själv... Hos dom.... På andra sidan stan... Och ja just det, nu kommer det bästa - Dom har inte öppet på helger.... 


Vet inte om jag ska gråta eller bara gråta.


Fitthoror är dom "det är ingen riktig post" nä tro mig fan det.... Döp om skiten till "Rikspucko - Ännu svårare att leverera paket till Svenska folket" ist... 




Ursäkta mitt språk. Men helt ärligt - hade längtat hela dagen på att få hämta ut mina kläder imorgon... Så ni kanske förstår att jag blir ganska besviken på deras service.


Just det, en till sak. Tullen skulle också ha extra pengar läste jag nu... Helt plötsligt var det inte värt dom där kronorna man sparade på att beställa från usa... Bättre att köpa i butik för några hundringar mer nästan... Fan också.


Hmm...




Well anyways.


Klockan är strax över 3 nu... Ska nog sova lite för att få bort detta humöret... ;)


Peace Out!
//Redjoy

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se