4/02/2011

lots of stuff on the way.



Rätt underligt ändå hur d kan va att jag alltid har typ... Tokmånga låtar i huvudet som är på gång samtidigt. Satt på toa idag (jo faktiskt, d började där) och kom på värsta melodin jag började nynna på i huvudet. Har sen tidigare haft en låt accapella på min gamla Sony Ericsson som jag gillat. Hade glömt bort den men helt plötsligt dök den upp igen - och tadaa - så gick jag igång totalt på den! haha...

Efter att jag suttit ett tag och skrivit ner texten jag sjöng i den gamla version, och sen funderat ut ungefär hur den skulle va uppbyggd - utan att förstöra för mycket av passionen ;) - så började jag sen leka i GarageBand för att slutföra det hela =)

Dock, är jag ju inte klar än, så klart inte, men en god bit på vägen - "Start Over" kommer bli den 5'e låten jag nu har på gång samtidigt ur "The Vybz - EP" som inte är d slutgiltliga namnet visserligen men - ändå bara en soft titel att bygga beats å musik ifrån... ;)

Återkommer så klart med sample när det finns!

BTW. självklart gjorde jag ju ett Cover till den innan den är klar - så d oftast blir när min kreativitet jobbar åt alla olika håll - samtidigt.

;)

1LUV!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se