4/24/2011

easter on the westie-side



Tror att denna påsken nog ändå lägger sig i topp 5 på listan "varmaste påskhelger någonsin" med sina maxade 20 grader här uppe i b-town...! Galet för att vara i slutet av April. Galet...

Sen å andra sidan så är ju dagens "årstider" numera en myt så. Jag är inte förvånad. Inte det minsta. Får väl bara hoppas att nästa helg blir lika fin, eller iaf liknande - kan jag till å med nöja mig med... Dock i Oslo så klart eftersom jag kommer befinna mig där då. Vi får väl se... =)

Anyway. BÄSTA påsken är detta iaf eftersom min flufftuss är här uppe =) Lillerumpan som går genom en lite annorlunda tid nu med sina utslag på ryggen behöver lite Husse+Cesse tid så han blir bättre ju :P

Nä, får gå å ta hand om honom lite nu igen, alla behöver vi kramas, även vovvar, med jämna mellanrum :D

1LUV!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se