3/20/2011

2011 WWS Wallpaper



Haha testade göra ny logga till min "studio" idag, White Wall Studios Borås! ;)

Haha kan då även tillägga att konceptet faktiskt baseras på den gamla studion jag å en polare i Ystad spelade in i för några år sen - Det var nämligen en lagerbyggnad där han själv hade köpt in trummor, keybooards, mixerbord å sånt...
Det roliga var att alla väggar var kritvita. Så efter att vi typ spenderat 24timmar om dygnet, några dagar innanför dessa väggar hade vi lite överkreativa namnförslag på vad "studion" skulle kallas - Då vi kom överens om "White Wall Studio" så satte sig detta direkt, och vi fortsatte kalla denna lokalen för detta - och även än idag ;) haha...

Så när jag flytta till Borås och måla mina väggar kritvita - så klart så blev detta Studio 2... Så sen dess heter min lägenhet (so fort jag spelar in och gör musik dvs.) "White Wall Studios: Borås"

haha ;)

HOLLA!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se