6/05/2010

såntdär nödvändigt.

Ibland händer saker helt ut i det blå. Inte för att det måste betyda att det blir dåligt, nä inte alls! Utan menar snarare att det inte är ngt man kan förbereda sig på, men också dessutom kan det göra saker bättre.

Blev ju inget Gbg igår, och det var nog ganska skönt att slippa åka fram å tillbaka efter att jag vatt sjuk... Tror min filmkväll ensam i sängen blev trevlig nog ;) Anyways. Det är sånna kvällar som jag sen ligger hela natten å hittar massa musik. När jag är som lugnast och egentligen inte söker alls :P haha...

Fick bl.a. ner IYAZ nya skiva, Lil Jon's skiva och massa annat... Så självklart ska jag ju då skriva en ny playlist idag då för er som inte fattat d redan ;) Detta är asså låtar jag gillar just nu, ingen speciell ordning - utan att alla är sjukt grymma :D

#01 - Chrishan - When You Miss Me
#02 - IYAZ - So Big
#03 - Drake - Fancy (feat. T.I. & Swizz Beatz)
#04 - Diddy - Curse (feat. Chris Brown)
#05 - Fat Joe - If It Aint About Money (feat. Trey Songz)
#06 - J. Williams - Takes Me Higher (feat. Dane Rumble)
#07 - Jaicko - Dreaming About Me
#08 - Jeremih - I Like (feat. Ludacris)
#09 - Johnta Austin - Close Your Eyes
#10 - Laza Morgan - Why?
#11 - Lazee - Do It (feat. Mohombi)
#12 - Love Generation - Love Generation
#13 - Jaicko - Air
#14 - New Boyz - Break My Bank (feat. IYAZ)
#15 - Plies - Kitty Kitty (feat. Trey Songz)
#16 - Ricky Blaze - Just You And I
#17 - T.I. - Got Your Back (feat. Keri Hilson)
#18 - The-Dream - Make Up Bag (feat. T.I.)
#19 - Trey Songz - Already Taken
#20 - Tydis - Make Me Say (feat. New Boyz)
#21 - IYAZ - Friend
#22 - Jaicko - Not Tryna Fall In Love

BONUS:
#23 - DJ Khaled - All I Do Is Win Remix (feat. T-Pain etc.)
#24 - Marques Houston - Pulling On Her Hair (feat. Rick Ross)
#25 - Bobby V - Phone# (feat. Plies)

Det var en del där... Hoppas ni gillar dom!

;)

PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se