6/12/2010

its a wrap



Har bestämt mig för att låsa in mig hela helgen å jobba med lite musik. En ganska korkad deal för jag vet ju att d inte kommer stämma till 100% haha... Men är iaf grymt sugen på att få klart vissa saker, å kanske påbörja ngt annat med ;)

Satt inatt och började på texten till en viss, födelsedags låt som ska släppas den 25e ;) Kom på både titel och lite av vers och refräng... Så det börjar bra kan man säga :D

Den kommer bli GRYM! haha... =)

Utanför fönstret blåser d storm idag men solen tittar iaf fram med ojämna mellanrum. Kommer nog bli en runda på stan sen för att rensa huvudet och tänka klart - var ju faktiskt så jag gjorde igår när jag helt plötsligt bara kom på titeln och hela upplägget på "födelsedags-låten" ju... ;)

Så det hjälper att va ute på språng :D haha...

Nä, något att käka nu kankse, lite varmt för halsen å sen kör vi igång =)

BLESS!

(ps. jo jag använder fortf sthlm-bilder för att få rätt atmosfär på det hela haha...)

;)

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se