2/22/2009

love vs money




Vill ha, vill ha, vill ha, vill ha, vill ha... 

Två ord som oftast pekar mot något man önskar sig, ett begär som står högre än "skulle kunna tänka mig"-  metoden som bara fungerar för över-pretantiösa människor som inte vågar ta för sig här i världen :P

Man kanske inte kan lägga detta i sammanhang när det handlar om musik, men eftersom så är fallet så fortsätter jag iaf och skiter i vilket =) Vad jag pratar om är så klart The-Dream's nya skiva "Love vs Money" som släpps nu i början av Mars månad. Mycket skit har jag hört om skivan, att den inte ska kunna hålla så hög standard som hans förra skiva "Love Hate" vilket i min åsikt är struntprat - The-Dream vi snacka om ju - kan han misslyckas?

Singlarna han släppt än så länge, "Rocking That Shit" & "Let Me See That Booty" har ju iaf varit ovanför botten och närmare toppen än många andra låtar som släppts på sistone så utan tvekan, kommer han i min åsikt lyckas med studio skiva nummer två också... =)

Senast läckta låt "Walking On The Moon" med Kanye West är även den en topplistelåt för min del. The-Dream's stil är en härlig och medfångande R&B rytm med härliga vocals och fängslande texter... Så det kommer förbli ;)

Längtar efter dess release...


PEACE YO - HOLLA!!!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se