2/19/2009

kom ihåg.

Kommer ihåg den här dagen, dagen då jag hade svårt att vakna när jag stod å jobba, dagen som började med 10 pallar, 2.8 ton som skulle tas in från gården... I svinigt kalla 6 minus grader stod man där med tjocktröja och glatt humör och putta pallar i halka och snö... Klart jag ska komma ihåg :P Att aldrig mer göra detta utan jacka och bättre förberedelse :P 

För övrigt var det bara starten - runt halv 9... ;) Inte förän sen efter lunch skulle jag sen få reda på att det kom 12 pall till som skulle ordnas.. dessa (som tur är) var inte lika tunga, däremot väldigt otympliga att packa in i vårt redan överfulla lager nere på bottenvåningen...

Och så självklart, under tiden detta inträffa och blev avklarat, packade jag så klart även saker som skulle skickas idag, så dubbelt jobb, dubbel inverkan... noll styrka och full utmattning... tjenare ;P

Imma make it work.. ;)



Nä, same end as yesterday, tea wit youtube, its time :P

PEACE YO!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se