8/01/2011

y-town summer 2011

(bild från københavn i onsdags)

Ska göra en lång blogg idag tänkte jag - fört lite ny musik och sen lite om Ystad ;)

Summer Playlist - Y-TOWN 2011

#01 - Ace Hood - Body 2 Body (feat. Chris Brown)
#02 - Aziatix - Slippin' Away
#03 - Chiddy Bang - Mind Your Manners (feat. Icona Pop)
#04 - Chris Brown - Open Road (I Love Her)
#05 - Cory Gunz - Colder
#06 - Dante Thomas - Damage Is Done
#07 - Diggy - Copy Paste
#08 - DJ Khaled - Legendary (feat. Keyshia Cole, Chris Brown & Ne-Yo)
#09 - Drake - Headlines
#10 - Drama - Oh My (Remix)[feat. Trey Songz, 2 Chainz & Big Sean]
#11 - Frank Ocean - Rocket Love
#12 - Game - Drug Test (feat. Dr. Dre & Snoop Dogg)
#13 - Git Fresh - Ecstacy
#14 - Ison & Fille - Från Hjärtat (feat. Sabo, Hoosam & Aleks)
#15 - J. Futuristic - Go Go Go (feat. Lloyd)
#16 - Jay Rock - Hood Gonna Love It (feat. Kendrick Lemar)
#17 - Kat DeLuna - Drop It Low
#18 - Lil Twist - New Money (feat. Mishon)
#19 - Mann - Get It Girl (feat. T-Pain)
#20 - Pusha T - Trouble On My Mind (feat. Tyler, The Creator)
#21 - Sean Paul - Got 2 Luv U (feat. Alexis Jordan)
#22 - Tony Yayo - Haters (Feat. 50 Cent, Shawty Lo, Kidd Kidd & Roscoe Dash)
#23 - Travis Garland - Paint (feat. JoJo)
#24 - Wale - Bad Girls Club (feat. J. Cole)
#25 - After School - 밤 하늘에 (In The Night Sky)

Det var dom - Hoppas ni gillar några av dom iaf ;)

Anyways,

Ibland känns det som om tiden inte existerar, som om man hamnat i ett alternativt universum där allt som en gång kunde blivit har hänt - fast på helt annat sätt än vad man var beredd på. Lite som i "Back to The Future" (Pt2) där han tar med framtidens sportresultat till historien och allting går å fanders... typ så :P

Tänk om man fortf bott här nere å jobbat, träffat samma folk om å om igen å allting bara vatt så...? Damn vad dött det hade varit.... Jag menar - åka ner på semester och vara här några dagar går alldeles utmärkt - men skulle inte klara av att stanna för obestämd framtid. Har sagt det innan.. Men när man är här lite längre tid märker man verkligen hur mysko det känns :P

haha

Jag har alltid varit beroende av nya händelser och saker runt om mig - kan fortf inte stanna på samma ställe för länge utan att känna obehag - låter kanske sjukt men sån är jag :P

Ibland händer det dock att jag accepterar vanligheter och upprepning utan att bry mig - men så det är när man är fast på ett jobb i några år för länge.... ;) Måste bara vakna upp och leta förändring. Så enkelt är det.

Well - att vara här nere får en att inse hur mycket saker verkligen förändras, ändå finns det fortf människor som inte förändras, man får blickar och tankar riktade åt sig som man så väl känner igen från åren då man växte upp här. Människor förändras aldrig - bara världen runtomkring en...

Samtidigt är det väl okay, jag har slutat bry mig sen länge och helt ärligt så gillar jag det... Haters makes me shine - true story ;)

Åker hem igen imorgon. Ska bli skönt att komma hem igen till sin lägenhet, få jobba med min musik igen ostört och dygnet runt utan att behöva bry sig om dygnets få timmar :P

Första veckan semester avklarad. Två kvar... det ska nog räcka för denna gången... ;)

Missförstå mig inte, gillar träffa släkt och vänner - mamma å min vovve... Men det är alltid något annat man måste offra när man ska ut å resa för att få göra detta. Och mitt lugn jag har i lägenheten hemma. Är oslagbart.

Sitter här nu, dricker en Burn å tittar på Ceasar när han sover på golvet, eller vänta - nu hoppa han upp i fotöljen framför istället.... =)

Nä, får mysa lite med honom nu ist :D

PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se