2/28/2011

gooey-ish

helt fuckad i huvudet idag, och ska inte ens tala om hur jag känner mig i kroppen.... Har en ny bästa vän som heter Ipren - Tror till å med att jag sett honom dansa runt här hemma å sjungit med jämna mellanrum, så f-ed up är jag liksom :P haha

Så har bara legat å halvsovit idag, kollat film å lyssnat på musik... Ibland tror jag att jag ska spy av illamående men lika snabbt försvinner d som inget hänt... Helt cp är min kropp jsut nu alltså... Vet inte alls vad som händer... Känns liksom som min hjärna bara är typ mushy och typ gett upp eller något.

Så är hemma från jobbet någon dag.. Får väl hoppas det går över snart igen... Hatar va sjuk. Bara drygt i längden...

Well, ska uppdatera snart igen med lite kul saker ist, mycket ny musik kan jag lova... Och inte nog med det - jag själv har ju också ett å annat på g vet ni.... ;)

Until Then.

BIG LUV!

BLESS!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se